mandag 11. februar 2013

Lytt til ditt hjerte

Lytt til ditt hjerte og fyll det med gyldne øyeblikk :-)

I dag skinner solen, utrolig vakkert. Lydia, min yngste katt har presset seg ned på fanget mitt. Hun maler og maler, men innimellom biter hun meg. Det er nok kjærlighetsbitt.... tror jeg...
Jeg har bare 2 katter nå, Sofus som inn på julaften år 2000. Han var en voksen og klok katt da han flyttet inn og er det fortsatt. Barnebarna mine elsker han.
Lydia har vært her i ca 3 år og er omplasert fra Trysil, navnet kommer av at det er LYD i henne :-)

Kattene gir meg mye glede, det gjør også mine barnebarn, mine barn, svigerbarn, gode venner, elevene på Daghøyskolen ( hvor jeg jobber) og mange andre .........

Alle de gyldne øyeblikkene jeg opplever gjemmer jeg i hjertet mitt. Det er så godt å ta de frem hvis dagen er litt grå.

Livet har lært meg at ingen dager er like, livet er fylt av sorg og glede......noe vi alle opplever.

Dagens sitat ; det kommer ikke an på hvordan du har det, men hvordan du tar det....noe å tenke på når vi klager over bagateller...........

Vær raus med deg selv og andre, strø om deg med smil og gode ord til de du møter på din vei ! Det er lov å være glad og det smitter..........

Ønsker dere alle det beste av det beste og på gjensyn.......Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar