søndag 17. mars 2013

Trinn for trinn.........:-)

God morgen alle sammen, det snør og det snør........uff, tenkte jeg! Dårlig start på en ellers deilig søndagsmorgen.........heldigvis kan vi ikke gjøre noe med været....så la det snø....noen er sikkert glade for det...det blir en flott påske for de som ønsker å gå på ski :-)
3. Bruk et viskelær og fjern maskeringsvesken og blyantstrekene.

1. Tegn opp motivet med blyant. Mal på maskeringsveske. Husk å vaske penselen godt etterpå.

2. Mal de forskjellige feltene med akvarellmaling og la det tørke.

5. Så er det bare å sette igang, bruk det du har av tusjer, glitterlim, gulltusj, bruk fantasien din :-)

4. Her har jeg markert feltene med svart tusj 0,5.

LYKKE TIL


Jeg er så heldig at jeg har mange hobbyer, i dag skal jeg bruke tid inne på malerommet mitt. Lytte til deilig musikk og "pusle" som jeg sier....gjøre det jeg har lyst til......deilig med en søndag i mitt eget selskap.......!

Livet er hva du gjør det til, hver dag må vi ta noen valg og vi har mulighet til å virkeliggjøre  våre drømmer...........men du må ...velge...våge....ville.....

NYT SØNDAGEN OG HUSK AT DU ER GOD NOK AKKURAT SOM DU ER ........
JEG ØNSKER DERE DET BESTE AV DET BESTE TIL NESTE GANG...........MARIE

1 kommentar: